EnglishFrançaisDeutschItalianoPolskiEspañol

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy cena tytułowa to cena ostateczna?

Cena tytułowa to najtańsza możliwa kombinacja złożenia oraz rezerwacji pakietu wyjazdowego na mecz, opisana w treści posta na dzień publikacji. Ze względu na dynamicznie zmieniające się ceny połączeń lotniczych oraz liczbę odwiedzających regularnie naszą stronę ceny na proponowane przez nas połączenia już kilka godzin później mogą być wyższe. Ceny biletów także mogą się zmieniać w miarę dostępności – najczęściej najtańsze bilety sprzedają się najszybciej. Kto pierwszy, ten lepszy !

2. Czy wyjazdy są z opiekunem?

Propozycje wyjazdów publikowane na naszej stronie to oferty wyjazdów do samodzielnej rezerwacji oraz realizacji. W przypadku kiedy ktoś jest zainteresowany zleceniem organizacji takiego wyjazdu jak najbardziej istnieje możliwość dołączenia koordynatora w zakres umowy. Opiekun jest standardowo w każdej ofercie wyjazdu zorganizowanego, które wyróżniamy w tytule opisem ‘Wyjazd zorganizowany”.

3. Czy wyjazdy na dany mecz możliwe są tylko z lotnisk opisanych w treści?

Każdy wyjazd można zorganizować według dowolnych parametrów jakie życzy sobie Klient. Na naszej stronie publikujemy i proponujemy możliwie najtańsze rozwiązania wyszukane przez nasz redakcyjny zespół.

4. Czy istnieje możliwość zakupu samego biletu?

Jak najbardziej można u Nas zamówić usługę zakupu samych biletów meczowych w imieniu Klienta wraz z gwarancją ważności biletów oraz usługą dostarczenia bądź przekazaną instrukcją odbioru (zależne od formy biletu).

5. Czy wszystkie propozycje są do samodzielnej rezerwacji?

Propozycje są do samodzielnej rezerwacji, jednak w treści każdego z postów informujemy, że istnieje możliwość zlecenia całości organizacji naszej firmie. Wówczas do całkowitego kosztu aktualnych cen dochodzi opłata serwisowa zgodna z cennikiem zamieszczonym na stronie W imieniu kibica

6. Ile czasu przed meczem należy zgłosić się z prośbą organizacji wyjazdu na mecz?

Najpóźniej tydzień przed meczem można spytać jakie są szanse na organizację wyjazdu, generalnie im szybciej tym lepiej. W przypadku samych biletów na mecz sytuacja wygląda podobnie.

7. Przez jaki czas wysłana oferta jest aktualna?

Oferta jest ważna na dzień wyceny. Jeśli Klient zdecyduje się na ofertę później każdorazowo aktualizujemy wycenę ze względu na dynamikę cen rynkowych np. lotów. W takiej sytuacji może się okazać, że cena uległa zmianie (w obie strony).

8. Czy można zamówić usługi dodatkowe, nieopisane w treści posta jak np. zwiedzanie stadionu?

Oczywiście, że tak. Jeśli są jakieś dodatkowe usługi, którymi są Państwo zainteresowani ponad standardowy zakres jesteśmy gotowi do pracy. Proszę śmiało pytać podczas kontaktu z nami.